Pirkimas

„Robotų servisas“ nuolat tobulina prekybos įrankius, kad Jūsų apsipirkimas pas mus būtų paprastas, komfortiškas, maksimaliai saugus ir patogus. Šiai dienai galime pasiūlyti apipirkimą elektroninėje erdvėje – www.robotuservisas.lt.

Apsipirkdami elektroninėje parduotuvėje robotuservisas.lt , Jus turite galimybę įsigyti norimas prekės iš bet kokio planetos taško, kur tik yra interneto prieiga.

Prie kiekvienos prekės rasite išsamų aprašymą, o jei norite gauti specialisto konsultaciją, tiesiog susisiekite su mumis Jums labiausiai priimtinu būdu: telefonu +370 600 90884, el. paštu: info@robotuservisas.lt arba tiesiog užpildykite puslapyje esančią kontaktų formą ir mes atsakysime į Jūsų užklausą dar tą pačią darbo dieną.

Jūsų saugumą internetinėje erdvėje užtikriname dirbdami tik su geriausiomis ir saugiausiomis atsiskaitymo platformomis: PayPal ir Paysera. Jus taip pat rasite galimybę atsiskaityti Jums priimtiniausią formą: grynais pinigais pristatymo metu, pavedimu arba elektronine bankininkyste.

Atsiskaitymo būdai

Robotų servisas parduotuvėje saugiai, patogiai ir paprastai galite atsiskaityti jums parankiausiu būdu:

  1. Grynaisiais pinigais arba kortele pristatymo metu
  2. Grynaisiais pinigais arba kortele atsiimant prekes vietoje
  3. Bankiniu pavedimu
GRYNAISIAIS PINIGAIS ARBA KORTELE PRISTATYMO METU

Sumokėkite grynais pinigais arba banko kortele pristatymo metu.

  1. Galimybė atsiskaityti kortele yra tik pristatant prekes į didžiuosius Lietuvos miestus.
  2. Atsiskaitant grynais būtina turėti sumą lygia Jūsų pirkiniui, be grąžos.
GRYNAISIAIS PINIGAIS ARBA KORTELE ATSIIMANT PREKES

Atsiskaitykite grynais arba kortele atsiimant savo prekes vietoje.

BANKO PAVEDIMU

Už prekes galite atsiskaityti atlikdami įprastą pinigų pervedimą į mūsų sąskaitą. Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį (užsisakydami prekes, užsakymo numerį gausite el. paštu).

Sąskaitos rekvizitai:
Gavėjas: UAB „Robotechnika“
A/S LT35 7230 0000 0946 7556
Bankas: Medicinos bankas
Įmonės kodas: 304119574
Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti užsakymo numerį

Įmokos kodas: reikia nurodyti užsakymo numerį, kurį gausite į savo elektroninį paštą po užsakymo patvirtinimo.
Privalumai: Atliksite apmokėjimą Jums įprastu būdu.
Ką reikia žinoti: Kiekvienas bankas turi savo vidinius parvedimų atlikimo grafikus, todėl priklausomai nuo Jūsų ir mūsų bankų santykių gali skirtis transakcijos operatyvumas. Tai reiškia, kad Jūsų pinigai gali pasiekti mus ne iškarto, o tik po tam tikro banko nustatyto laiko, todėl pradėsime vykdyti užsakymą tik tada, kai pinigai atkeliaus į mūsų sąskaitą.

Pristatymas

Robotuservisas.lt prekių pristatymas visada greitas, patikimas ir sutartu laiku.

Kai užsakymo suma yra didesnė nei 50 Eur, pristatymas greituoju kurjeriu – nemokamas.

PASIRINKITE JUMS PATOGIAUSIĄ PRISTATYMO BŪDĄ:
Užsakytų prekių pristatymas į namus visoje Lietuvoje
Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-7 d.d.
Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis (tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose*).
Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos tik darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.
Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute. Pristatymo dieną Jums paskambins kurjeris ir patikslins pristatymo laiką.
Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 15 €
Pasirinkę apmokėjimo būdą grynais pinigais arba kortele, prekės pristatymo metu turėkite tikslią Jūsų užsakyme nurodytą grynųjų pinigų sumą.
*Didieji Lietuvos miestai: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena, Telšiai, Tauragė, Alytus, Marijampolė
Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai. 
PRISTATYMO TERMINAS

Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-7 darbo dienas. Jei sandėlyje esančios prekės užsakymas pateikiamas iki 12 val., galite tikėtis ją gauti jau kitą darbo dieną.

Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 3 savaičių.

Grąžinimas ir garantijos

Robotų servisas taiko aukščiausius klientų apsaugos standartus. Užsakinėdami remontą arba aptarnavimą pas mus, Jus galite būti visiškai ramūs ne tik todėl, kad:

  • čia galioja visi Lietuvos Respublikos įstatymai ir taisyklės,
  • mes spėjome pelnyti savo klientų pasitikėjimą ir turime geriausius jų įvertinimus,

bet ir todėl, kad mes tiesiog nuoširdžiai mylime Jus – mūsų klientus, ir visada pasiruošę padėti iškilus bet kokiems sunkumams ar nenumatytiems atvejams.

KĄ REIKĖTŲ ŽINOTI?

Garantinis aptarnavimas.

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą (pvz.: baterijos). Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

Pažymime, jog gamintojai netaiko garantijos natūraliai susidėvinčioms prekių dalims (pvz., baterijoms).

Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuotas gamintojo aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai.

Pogarantinis aptarnavimas.

Visiems atliktiems darbams ir pakeistoms detalėms yra taikomas 6 mėnesių garantinis laikotarpis. Jei per šį laikotarpį gedimas pasikartojo arba sugedo pakeista detalė, remontas arba detalės pakeitimas bus atliktas nemokamai.

Ką reikia pateikti pristatant sugedusią prekę?

  • Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą), kurį gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu.
  • Užpildytą garantinį taloną (šis reikalingas tuo atveju, jei pirkimo dokumente – kasos čekyje, sąskaitoje faktūroje ar lizingo sutartyje – nėra tiksliai nurodytas prekės modelis).  Garantiniai talonai būna pakuotėje, kartu su įsigyta preke. Kai kurie garantiniai talonai gali būti neužpildyti gamintojo nuožiūra, tačiau, Jūsų prašymu, mes galėsime juos užpildyti ir Jums pristatyti.
  • Pakuotę/dėžę, kurioje prekė buvo supakuota – neprivaloma, tačiau pageidautina sudėti į jos originalią dėžę, nes tuomet patogiausia transportuoti.
  • Sugedusią prekę, su visa jos komplektacija (išskyrus atsargines dalis) – pvz. jeigu tai robotas siurblys būtina pristatyti ir pasikrovimo bazę (papildomai esančių komplektacijoje šepečio ir filtrų pristatyti nebūtina).

Remonto eiga ir terminai

Standartinis garantinio aptarnavimo terminas yra 7 darbo dienos. Įprastai remonto trukmė yra ženkliai trumpesnė ir gali užtrukti 1-4 darbo dienas.

Sudėtingais atvejais, pvz. nebūdingų gedimų metu arba prietaiso atstatymo metu po dalinio sugadinimo (užpylimo, mechaninio pažeidimo ir pan.) remontas gali trukti ilgiau ir terminas yra nustatomas atskirai kiekvienam atvejui.

Pažymos draudimo bendrovėms

Jeigu Jūsų prietaisui atsitiko įvykis, kurį dengia draudimas, tai mūsų autorizuotas aptarnavimo centras nustatys gedimo charakterį, įvertins prietaiso remonto, atstatymo arba keitimo kaštus ir išduos atitinkamą pažymą druadimo bendrovei.



JŪSŲ KREPŠELIS

  • Krepšelis tuščias.